Despre noi

Compania SC AMZI SRL s-a înființat în anul 1992, iar activitatea principală era comerțul de legume și fructe proaspete. Doi ani mai târziu, domeniul de activitate s-a schimbat odată cu achiziționarea primei mașini de cornete pentru înghețată. Firma s-a dezvoltat continuu pe această ramură ajungând, în anul 2005,  la 9 mașini manuale de cornete și vafe pentru înghețată. În anul 2007 toate acestea au fost înlocuite cu o mașină automată mult mai performantă care contribuie la creșterea calității produsului și satisfacția clienților noștri până în prezent. Dintre membrii familiei care gestionează această companie mică, mama a venit cu ideea de a răsfăța cât mai multă lume cu dulciuri alese și nu doar pe cei doi copii. Și așa, aproape de sfârșitul anului 2007 a luat naștere o altă direcție: torturi pentru ocazii speciale, prăjituri de casă și produse de patiserie. Totuși, cu trecerea timpului, observând tendința generală de a acorda mai multă atenție produselor consumate, în anul 2014 am venit în întâmpinarea clienților noștri cu un nou produs 100% natural: Keta Crackers.

“Keta Crackers” este realizat după o rețetă simplă, cât mai aproape de natură, evitând falsitatea și gusturile artificiale. Acest mic crackers, oferă energie pură extrasă din semințe și fibre hrănitoare, iar savoarea fiecărui sortiment este dată de aroma deosebită a condimentelor. “Keta Crackers” este un aliment sănătos, hrănitor, potrivit pentru copii deoarece nu conține substanțe dăunătoare, conservanți sau arome artificiale. Am reușit să creăm o gamă largă de sortimente, fiecare dintre ele având la bază ingrediente sănătoase și atent selecționate. Doar gustând te vei convinge de adevărata lui savoare.

În momentul de față ne bucuram de multe aprecieri privind Keta Crackers, iar acest lucru reprezintă o continuă provocare de a oferi clienților noștri o diversitate cât mai mare de sortimente și produse de cea mai bună calitate, care sa aibă un efect pozitiv asupra sănătății lor. În continuare, ne îndreptăm către noi oportunități și ocazii de dezvoltare fără a pierde însă din vedere importanța fiecărui client.